Czcionka:

A+A-

Kontrast:

Kontynuujemy nabór na kandydatów na rodziny zastępcze niezawodowe i prowadzimy bezpłatne szkolenia

Kontynuujemy nabór na kandydatów na rodziny zastępcze niezawodowe i prowadzimy bezpłatne szkolenia

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wałbrzychu - Organizator Rodzinnej Pieczy Zastępczej informuje, iż trwa ciągły nabór wniosków kandydatów do pełnienia funkcji rodziców zastępczych. Zapraszamy chętne osoby, które:

1.    Kochają dzieci.

2.    Są wrażliwe na los samotnych, opuszczonych i potrzebujących dzieci.

3.    Chcą zaopiekować się dzieckiem pozbawionym opieki rodziców naturalnych i stworzyć mu prawdziwy, ciepły i kochający dom.

4.    Dają rękojmię należytego sprawowania pieczy zastępczej.

Dziecko może zostać powierzone rodzinie zastępczej, która daje rękojmię należytego sprawowania pieczy zastępczej. Doboru rodzin zastępczych dokonuje Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w procesie naboru kandydatów na rodziny zastępcze niezawodowe i zawodowe.

Jeśli nie jest Ci obcy los potrzebujących dzieci zgłoś się do nas!

 

 

UDZIAŁ W SZKOLENIU JEST BEZPŁATNY!

 

Osoby zainteresowane prosimy o pilny kontakt pod numerem telefonu 74 66 66 317 lub 74 66 66 333 i 74 66 66 309 oraz drogą mailową: sekretariat@pcpr.walbrzych.pl

 

Informacje dla kandydatów na rodziny zastępcze znajdują się https://pcpr.walbrzych.pl/nabor-na-kandydatow-na-rodziny-zastepcze,34,pl

Data dodania: 2022-01-26 16:17:43
Data edycji: 2022-03-10 18:00:18
Ilość wyświetleń: 200

Nabór na kandydatów na rodziny zastępcze

Chcesz zostać rodzicem zastępczym?
Więcej informacji

Druki do pobrania

Baza druków
Więcej informacji

Wolontariat

Zostań wolontariuszem
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji

Miłość zaczyna się w domu i rozwija się w domu.

Tu nigdy nie brak sposobności, aby ją okazać.

Matka Teresa z Kalkuty

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej